Zielono mi

Odkryłam wąziutką i krętą ścieżynkę, równoległą do szerokiej drogi wybrukowanej tęsknotą, żalem i żałobą.
Nie mogę się jej nadziwić..
Wypogodziłam się.
Spokojnie obserwuję smutek rozpływający się w błękicie nieba..
Chłonę życie i pozwalam pochłonąć się życiu..

Jestem zdrowa, na ile tylko w mojej sytuacji zdrowa być mogę,
Po kilku latach znów odwiedziłam flamingi,
Moja faworytka zajęła doskonałe drugie miejsce w The Voice of Poland,
Zarezerwowałam pokój u stóp Trzech Koron..

Spokojnie mi.. zielono..

10 komentarzy:

  1. Miło:) I blog się rozzielenił, żywo tutaj, radośnie. I przyszedł czas, w którym odnalazłaś tę drugą ścieżkę, małą, wąską, ale śliczną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiło mi się jakos spokojnie jak to przeczytałam... zielono ..:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zielono, ciepło, spokojnie - tak się czyta ten wpis...
    I tak jakoś pogodnie na sercu - mam nadzieję, że w Twoim sercu także :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łoooo, mój ulubiony kolorek. Nareszcie, dziewczyno! Buziak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, ale sie ciesze!!! Zycze Ci coraz szerszej tej cudnej drozki, coraz wiecej zieleni i odkrywania na nowo wszystkich innych kolorow zycia:-) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Lorely.... wzruszyłam się Twoim szczęściem!! trzymam kciuki, żeby trwało jak najdłużej. A na szczycie Trzech Koron pomyśl o mnie, zdobywałam go w sierpniu w pocie czoła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tu ionaczej :) milo i swojsko i zielono :)
    usmiechaj sie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Lorely...
    Zaskoczenie zielonym.
    Ale to dobrze.
    Człowiek powinien być szczesliwy...
    Po prostu powinien...
    A wiosna jest piękna... Kocham zielen wiosny. Ale najbardziej kocham niebieskie niebo:)
    W zasadzie to dziwne, ze ono bywa takie piękne...
    Całusy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nadzieja ma kolor zielony.
    - tak myślał po cichu ten klon.
    Nadzieja ma kolor zielony,
    na przekór krakaniu wron.
    Nadzieja ma kolor zielony,
    zielony jak wiosna i maj.
    Choć kraczą ci wrony,
    ty nie bądź zmartwiony,
    zieloną odpowiedź daj! ;)

    OdpowiedzUsuń