Tomograf prawdę Ci powie...

(...)
Pacjentka zakwalifikowana do leczenia onkologicznego.

39 komentarzy:

  1. a jednak... cholera!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. O mój Boże... Brak mi słów! Trzymam kciuki tak mocno jak tylko się da!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Agato.....Jestem z Tobą.....mój Boże, ciężki ten Twój krzyż, bardzo ciężki.....

    OdpowiedzUsuń
  4. W takich ciężkich chwilach mogę tylko z Tobą pomilczeć............... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę Ci siły w walce o zdrowie, nie potrafię Ci pomóc inaczej jedynie cichą i szczerą modlitwą...

    OdpowiedzUsuń
  6. ...nawet myśleć przestałam...

    OdpowiedzUsuń
  7. też usłyszałam kiedyś podobne słowa, a może i gorsze.... tak, rak to wyrok, ale nie możesz się mu poddać! bądź silna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj, nie poddawaj się!!!! walka napewno się powiedzie, jestem całym sercem z Tobą. pozdrawiam. Majka

    OdpowiedzUsuń
  9. ~mama Marcina B, 19 .l16 lipca 2010 10:58:00 CEST

    I nagle w miejscu staje czas.....

    OdpowiedzUsuń
  10. przytulam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki w walce z chorobą. Bądż silna i nigdy nie trać nadziei.Pozdrawiam Ewa z Olsztyna

    OdpowiedzUsuń
  12. Agatko, co napisać, żeby nie wyjść na kretyna?

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę że to może być właśnie czas, kiedy w zupełnie nieludzki, a jednak bardzo istotny sposób złapiesz kontakt ze swoim Młodszym. Wierz i bądz pełna nadzei - wiara może góry przenosić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Agatko trzymam za Ciebie mocno kciuki ,wierze ,że będzie dobrze ,ze wyzdrowiejesz ....ściskam Cie mocno

    OdpowiedzUsuń
  15. ~Rozdiablony Anioł16 lipca 2010 17:23:00 CEST

    ...trzymaj się jakoś...wierzę w Ciebie...jesteś silna babka:)Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Drań nie odpuścił! Ty też nie odpuszczaj! Jeśli jeszcze masz siłę walczyć...

    OdpowiedzUsuń
  17. Dasz radę, jesteś silna Kobieta. Trzymam kciuki. Będziesz chciała jeszcze pójść na piwo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem co napisać... bo... tak naprawdę nie wiem, w którą stronę wolisz pójść... Mam wrażenie, że cały czas podświadomie dążysz tam... Mam nadzieję, ze wszystko będzie dobrze.... cokolwiek się stanie...

    OdpowiedzUsuń
  19. ciiiiiiiiiiiiiiiiii jestem i zaciskam jeszcze mocniej kciuki ,żebyś wygrała ,zagrała losowi na nosie tylko ciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..............

    OdpowiedzUsuń
  20. Co za porypany świat... Przez chwilę, kiedy moje wyniki były bardzo złe, miałam nadzieję... Nagle wszystko ucichło... Ale Ty? Cholera....

    OdpowiedzUsuń
  21. :(( życze sił do walki z chorobą

    OdpowiedzUsuń
  22. Przytulam mocno .................

    OdpowiedzUsuń
  23. W moich intencjach do Boga i Ty masz miejsce.......

    OdpowiedzUsuń
  24. Był taki moment w moim życiu w którym pojawiłaś się Ty i uratowałaś mnie, dosłownie, bez żadnej przenośni... Bardzo pragnę Ci się odwdzięczyć i mam nadzieję że moja Wiara i Modlitwa pomogą i Tobie i Twoim Najbliższym w tych trudnych chwilach...

    OdpowiedzUsuń
  25. kolejna próba?....

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem tu z Toba , zaciskam kciuki do pobielalych kostek i bardzo Cie prosze ,zebys jeszcze raz zawalczyla o siebie .....

    OdpowiedzUsuń
  27. jestem...i będę pod każdym względem..

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja sie nie zgadzam! tak nie moze byc. Nie potrafie sie modlic, ale dzisiaj bede patrzyla w gwiazdy i myslala o Tobie. Przytulam .

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem z Toba, przytulam i prosze: walcz!!

    OdpowiedzUsuń
  30. ...prosze nie podpisuj sie takim samym niciem jak ja...

    OdpowiedzUsuń
  31. o cholera, znaczy się przepraszam... nie poddawaj się... walcz.... dużo siły Ci życzę...

    OdpowiedzUsuń
  32. to nie miejsce na takie prośby!a poza tym od początku jako pierwsza podpisywałam się w taki właśnie sposób.

    OdpowiedzUsuń
  33. poza tym z tego co zauważyłaś nie jest taki sam bo po imieniu są trzy kropki, więcej uwagi , a żale proszę wylewać nie tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  34. fale_morskie@buziaczek.pl20 lipca 2010 01:25:00 CEST

    Przykro mi :(Życzę dużo siły.

    OdpowiedzUsuń
  35. :*To nie łatwe, ale dasz radę..

    OdpowiedzUsuń