Tego, co najważniejsze

Spakowałam się. Zaopatrzyłam Azora w kilkudniowy zapas wody i IAMS. Kocisko kochane nic nie przeczuwa.. Chyba wszystko ok, ale i tak będę się martwić. Rano zdążę tylko kawę wypić i przekręcę klucz w zamku.. Z jednym synem przy boku, z drugim w sercu wieczorem będziemy już na końcu świata.. Nie wiem jak to będzie. Boję się tych świąt.. a właściwie to boję się siebie w te święta.. Boję się o innych przez siebie..
 Życzę Wam ... miłości. Bo tak naprawdę nieważny jest karp, wypastowana podłoga, czy wypolerowane lustra. Nawet choinka nie jest ważna. To nie one przesądzają o jakości świąt.
Tylko tam, gdzie jest miłość, jest prawdziwe Boże Narodzenie..

9 komentarzy:

  1. Ale tam gdzie nie ma miłości, lub jest jej za mało, trzeba z czegoś innego stworzyć swięta. Z choinki, i karpia. Dobrze zrobiłaś decydując się na wyjazd, bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. ~zyta71@onet.poczta.pl23 grudnia 2008 11:08:00 CET

    jak zwykle pięknie, wzruszająco i wymuszająco chwilę zastanowienia.. Spokojnych Świąt.. i miłości.

    OdpowiedzUsuń
  3. to prawda.. co z tego że w czystym domu mam karpia i choinkę, skoro przy stole będzie sztywno i zimno..

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję, ze mi o tym przypomniałaś.Będzie dobrze, zobaczysz :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję. Dziękuję, za przypomnienie mi kolejny raz tego o czym staram, się pamiętać codziennie a zwłaszcza w święta, zwłaszcza w Święta Bożego Narodzenia. O tym, że mam ich wszystkich. o tym, że to co jest między nami, mną, moim mężem, moimi dziećmi, rodzicami jest najważniejsze. I o tym, że życie jest przecież takie kruche, że w jednej chwili może się zmianić i już nigdy nie być takie samo. I dlatego szkoda go na użeranie się miedzy sobą czy o cokolwiek. Myślę, że zawsze jest czas by to zrozumieć i docenić to co się ma. Nawet w Twoim przypadku. Masz Syna, masz Mamę, masz do kogo jechać. Ja też całuję cię gorąco...

    OdpowiedzUsuń
  6. Arturze, dla Ciebie światełka do nieba(")(")(")

    OdpowiedzUsuń
  7. ~www.olika0203.blog.onet.pl24 grudnia 2008 23:52:00 CET

    Bardzo głębokich słów uzyłas, pięknie to ujęłas. Milosci, spokoju, zdrowia i radosci. Karolina

    OdpowiedzUsuń
  8. mam nadzieję, że były to dla Ciebie dobre święta

    OdpowiedzUsuń