Klamra

Dzisiejszej nocy minie szesnaście lat, od tych kilku sekund zaraz po północy, kiedy cały świat przestał mieć znaczenie..

Za niespełna dwadzieścia siedem dni minie sześć lat od tych kilku sekund późnym popołudniem, kiedy cały świat przestał mieć znaczenie.

Szczęście i nieszczęście.
Życie i śmierć.
Spięte jedną klamrą...

Obrazy pojawiają się jak tylko zamknę oczy. Dwadzieścia siedem dni.. jak wytatuowane na wewnętrznej stronie powiek.
Boję się spać..
W piersiach coś zimnego i gładkiego jak kostka lodu sprawia, że drętwieję...
Lato wypełnia się bólem nieobecności.

11 komentarzy:

  1. Bardzo mocno tule:-*. Tylko tyle mozna powiedziec, bo inne słowa sa zbędne, beda zawadzac. Moge tylko być wirtualnie. Tylko tyle, a moze az .

    J.

    OdpowiedzUsuń
  2. przytulam Cię bardzo mocno...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem z Tobą. Przez najbliższe 27 dni otaczam Cię myślami. Cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przytulam ..........

    OdpowiedzUsuń
  5. nie "podziwiam" nie "wiem jak przytulic "...pamiętam....mam w sercu..

    OdpowiedzUsuń
  6. Są tacy ludzie, którzy na zawsze pozostają we mnie. Jakby wypalone ogniem inicjały. Nie do zapomnienia. Młodszy. Ty. Mój kolega, który odszedł kilka dni wstecz. Mój ojciec. Parę bliskich mi bardzo osób. Reszty w ogóle nie pamiętam.
    Są, a jakby ich nie było.
    A Ich, jakby byli, chociaż ich nie ma.
    Nie bój się spać Lorely. Sen to namiastka śmierci. Każdego dnia się jej uczymy. I zasypiamy z przyjemnością. Bez niej po prostu nie da się żyć, bez tego snu.
    On już spi. Juz Go nic nie boli, już za niczym nie tęskni. Nie dane mu było cierpieć z niespełnionej miłości. Nie dane mu było borykać się z życiem.
    Spi sobie spokojnie i jest Mu dobrze. Tylko w naszych sercach pozostał ból.
    Nie musi cierpieć. Nic Go nie boli. Nikt Go nie rani.
    Najgorsze ma już za sobą. Kiedyś bardzo się bał. Ale Ty wtedy byłaś przy Nim. A teraz On śpi. Wypoczywa. Mimo, ze w sercach ludzi, którzy o Nim myślą wciąż radośnie się śmieje.

    Buziak...

    OdpowiedzUsuń
  7. Parę bliskich mi osób żyjących też:), bo Ty zyjesz i mam nadzieje, ze żyć bedziesz ile chcesz:), tego życzę!!
    http://tiny.pl/hqmsq

    Dobrego popołudnia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzruszylas mocno. Piękne

    OdpowiedzUsuń