Dorosłość

Z rozczuleniem patrzę na Starszego.
Mój syn.
Całkiem dorosły.
Dziś nad ranem skończył dwadzieścia jeden lat.
Kiedy to minęło ?

Jeszcze wczoraj z takim zaangażowaniem klepał łopatką spód wiaderka w piaskownicy..
Przygryzając koniuszek języka rysował szlaczki w zeszycie w trzy linie..
Stawał na palcach i przytulał głowę na wysokości żołądka..

Dziś prawie dwa metry mojego dziecka nachyla się i mówi - Jestem z nią pięć lat, jak myślisz, czy powinienem już się oświadczyć ?

Ech.
A przed chwilą kanapkę kroiłam w wagoniki i układałam "pociążek" na talerzyku..

7 komentarzy:

  1. ~mama Marcina B.19l.22 czerwca 2012 20:47:00 CEST

    100 lat Starszy !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. To piekny wiek:)Witaj L...Dzis w Canal + ogladałam film 'Miedzy swiatami'. - widziałas?Jest tam taka scena w piwnicy. Ona pyta matkę czy to przejdzie?Matka bez wytchnienia odpowiada NIE!!Film zadna rewelacja, przynajmniej nie w moim stylu, ale oglądnełam go.I cały czas widziałam tam Ciebie...Jak człowiek jest dziwny.Nie mija mu.Pielegnuje w sobie niemijanie....Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz czego bym chciała.?By Starszy był wyjatkiem.I aby Mu sie udało być z nią szczeliwym zawsze.Zeby im to nigdy nie mineło.Moze przełamie wszystkie schematy.Tego Mu zycze.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uściski dla Starszego!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ściskam Starszego i Ciebie Agatko

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomyslności dla Starszego :))) A jego Mama niech długie lata wspomina te okruszki z jego dzieciństwa :))

    OdpowiedzUsuń