Okruchy dni

Znów wypełniłeś mnie po brzegi...

Geneza blizn na głowie.. na fotelu u fryzjera..
Cieszę się, że jestem już taki dorosły.. u zbiegu Armii Ludowej i Niepodległości..
Mieszkanie na Starówce..

Ta blondynka na przeciw, która mogła być w Twoim wieku, a wyglądała jak dorosła..

Szczeliny wypełniło wino.
I łzy...

Dwadzieścia dwie białe trumny... każda otwiera rany..

Nerka boli bardziej niż zwykle..



Napisałam to wczoraj. Ostatnio mam problem z publikowaniem notek i ta też się nie dodała. Nie wiem dlaczego.
Dziś jest trochę inaczej.
W szpitalu spacyfikowali nerkę.

Pachnie wiosną.

11 komentarzy:

  1. ~mama Marcina B.19l.16 marca 2012 21:36:00 CET

    Trzymaj się dzielnie , tak się zastanowiłam czemu mnie nie pachnie jeszcze wiosną ?? Mocno ściskam ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pachnie wiosną...okna dopraszają się mycia,w JEJ pustym pokoju również...myję je dla wiosny nie dla NIEJ oczy wypełniają się potokiem łez i już nie ma znaczenia ,jak wygląda przez nie świat!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dawna zaglądam do twojego bloga, nie wiem dlaczego, ale przyciąga mnie jak magnes. Odrywam się od rzeczywistości swojego życia...Choruje przewlekle, ale czytając twoje historie moge uczyć się od Ciebie siły i dziękować, że tak naprawdę nie jestem w najgorszej sytuacji. Zawsze jak dotyka nas coś złego wydaje się nam, że to najgorsze co mogło nas spotkać, ale kiedy poznajemy historie innych ludzi zdajemy sobie sprawe, że nasz problem jest naprawdę mały...Cieszę się, że TU trafiłam i dziękuje za tak eteryczne piękne słowa i podziwiam siłe ducha...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę być przy Tobie, ale jestem z Tobą... Czasami łatwiej zapalić znicz niż napisać komentarz... zołza63

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytam ciągle i bez końca. Nie odzywam się, bo nie wiem co pisać, bo kazde Twoje słowo uderza mocno i nie pozwala na egoizm.... przypomina co to ból.... uderza w serce i w trzewia.... zatrzymuje krążenie krwi w mojej ziemskiej powłoce, która nazywa się "życie". Przeglądam wiersze i przypominam sobie nasze rozmowy. Przesyłam Tobie początek jednego z wierszy:Nie nasze siły,nie nasza moc,aby pokonać czas.Lecz siłą miłościi pamięci pokonaćnasz ból.Pozdrawiam Bogusław

    OdpowiedzUsuń
  6. Ściskam mocno.i nie dawaj sie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Za mało mi Cię Agatko.....

    OdpowiedzUsuń
  8. Tragedia goni tragedię. I ja płakałam widząc białe baloniki wypuszczane do nieba. Niemoc jest okropnym uczuciem. Ściskam mocno i jak zawsze myslami jestem tutaj....

    OdpowiedzUsuń
  9. ewa.bilous@onet.pl22 marca 2012 15:52:00 CET

    Witaj! Podoba mi się jak piszesz dlatego zapraszam do mnie:http://carelesswhispers.blog.onet.pl/Ayumi

    OdpowiedzUsuń
  10. Czas nie leczy ran. Czas tylko oswaja ból.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze że u Ciebie pachnie wiosną , to mimo wszystko dodaje sił , trzymaj się cieplutko, przytulam [zakochana-kobietka]

    OdpowiedzUsuń