Dwadzieścia lat minęło

Pamiętam jak wczoraj, sześcioletniego Starszego siedzącego na kanapie i przeglądającego album ze zdjęciami. Byłam zajęta pieluchami jego brata, gdy usłyszałam charakterystyczne pociąganie nosem.
- Płaczesz ?? Co się stało ??
- Bo.. jak sobie.. pomyślę, jaki byłem malutki, a teraz... taki duży... to mi tak żal.... - wyjąkał wśród łez mój syn.
Zupełnie nie wiedziałam jak się zachować. I śmiać mi się chciało i było go trochę szkoda. Nie przekonywały go moje zapewnienia, że ciągle jest i jeszcze długo będzie malutki. Ostatecznie uciekłam się do jakiegoś lizakowego, czy wafelkowego argumentu.

Dziś przezornie dołożyłam coś słodkiego do prezentu, a później wspięłam się na palce i złożyłam życzenia.
Starszy złapał się za głowę - Muśka, dasz wiarę ?? właśnie przestałem być nastolatkiem !!
Ciastko to zbyt mały kaliber na tę okoliczność. Stwierdził, że musi się napić.

17 komentarzy:

  1. czas leci, dzieci dorastają i mają inne sposoby czczenia swojego święta :) wszystko dla ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rozgrzesznica@onet.pl22 czerwca 2011 16:52:00 CEST

    No coż, tego też trzeba się nauczyc! I tak dobrze, że dopiero teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ~mama Marcina B.19l.22 czerwca 2011 21:18:00 CEST

    Starszy !!! :) sto lat , sto lat !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te nasze duże dzieci, kiedy one tak wyrosły :)www.pogoda-ducha.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystek naj naj .... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje zdrowie Starszy ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. 20 lat.. już nie malutki, ale jeszcze długo młodziutki :) Najlepszego !

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby tego picia za duzo nie bylo ;) ;*[zakochana-kobietka]

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj L.Dasz wiarę, że ja myslami jestem z Wami nawet jak mnie nie ma przy kompie? Uściskaj Go i ode mnie:**planeta

    OdpowiedzUsuń
  10. Biegną lata, szybko, jeszcze szybciej. Tylko te dziwnie dorosłe dzieci przypominają o tym.......A starszemu życzę pomyślności, mądrości i zdrowia. I aby jego Mama długie lata cieszyła się nim i podziwiała jego poczynania :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja za Twoje Starszy też wypiję! :) Sto lat i Najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Spóźnione nieco, ale bardzo szczere życzenia przesyłam dla Starszego - zdrowia i szczęścia, uśmiechu i radości, siły i wiary... i uśmiechniętej Mamy! :)Lorely, ja wciąż tu zaglądam... jestem i pamiętam o Tobie, o Was! :)Pozdrowienia z Wrocławia!!!www.dobra-dobra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Miał rację - świetna okazja, żeby się napić :) Życzę Starszemu wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnego facet wychowałaś Agato :-) pozdrawiam i ściskam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. hmm ....gdy można składać życzenia swojemu dwudziestoletniemu dziecku... :) a tak niedawno ....

    OdpowiedzUsuń