Zawirowanie

Człowiekowi się wydaje, że całkiem nieźle radzi sobie z rakiem, a tu zwykłe przeziębienie zwala go z nóg. I przy okazji uruchamia myślenie - czy aby na pewno zwykłe ?
Poległam.
Mózg swobodnie pływa w głowie, leniwie odbijając się od czaszki.. raz z jednej, raz z drugiej strony.. szum, trzask, zgrzyt.. nawet przy próbie poruszania oczami. Najlepiej wychodzi mi siedzenie bez ruchu i wpatrywanie się w jeden punkt, przy kakofonii dobywającej się gdzieś z głębi płuc.

W dodatku temperatura oscyluje gdzieś między 36 a 36,5 stopnia, jakby organizm zupełnie nie zauważył, że trzeba powalczyć.. albo mu się nie chce, albo nie ma siły..
No teraz, to jestem chora..

15 komentarzy:

  1. ~mama Marcina B.19l.18 lutego 2011 14:41:00 CET

    Co za obrazowy opis :) Agatko nie daj się !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. poleniuchuj sobie, wyzdrowiej i zbieraj siły przed wiosną. pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ...współczuję,teraz to nie wiadomo co gorsze..oby Cię szybko puściło..wszystko puściło..buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. aspirynka, herbatka, łóżeczko - w sam raz program na weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tradycyjnie polecam tylko łóżeczko. I pozdrawiam cieplutko :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeziębienie stanęło do walki ... walka walką,a ważniejsza wygrana wojna...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bo to jakaś zakichana pogoda... U nas też szpital w domu... Zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  8. Skąd ja to znam - gil do pasa, po głowie galop koni i wieeeeelllllkkkiiiiiiiiiiii LEŃ w d...e!!! :))) można powiedzieć - zakichana sprawa :) Zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  9. organizm po prostu odpoczywa, odpocznij i Ty :)zawsze trzeba znaleźć pozytywnie wyjście z sytuacji!

    OdpowiedzUsuń
  10. Idź na imprezę w plenerze i napij się alkoholu. Minie błyskawicznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeziębienie rzeczywiscie, nawet najzwyklejsze potrafi być upierdliwe. Może Twój organizm zdecydował że szkoda energii i postanowił wziąść je na przeczekanie ? Zaufaj mu, z pewnością sobie świetnie poradzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ~Kasia z Wrocławia20 lutego 2011 19:00:00 CET

    Zauważyłam, że śledzi mnie Pani na blogspocie. Dziękuję. To zaszczyt. Ścisnęło za serce... :)Zdrowia życzę, i miękkich chusteczek! ;))www.dobra-dobra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyszłam Ciebie odwiedzic:**** Lepiej juz?Przyszłam Was odwiedzic..Zdrowiej L...

    OdpowiedzUsuń
  14. Zajrzałam tu przypadkiem, po przeczytaniu kilku ostatnich notek cofnęłam się do samego początku..Przykro mi. Tylko tyle mogę napisać, nie umiem znaleźć odpowiednich słów..Życzę Ci dużo siły. Będę tu zaglądać :)[panna-d.blogspot.com]karen1987@o2.pl

    OdpowiedzUsuń