Mgnienie

To były te ostatnie wakacje. Nie pamiętam, kilka czy kilkanaście dni przed końcem świata..
Miałam coś do załatwienia w biurze i zabrałam ze sobą Młodszego.
Jak wracaliśmy, wsunął swoją dłoń w moją ..
 - wiesz mamo ja to się cieszę, że jestem już taki dorosły.. że nie musisz się o mnie martwić.. że potrafię już sam sobie kanapki zrobić..
Uścisnęłam mocno tę małą, ufną łapkę..
- może się nie śpiesz kochanie z tym dorastaniem, co ? Pozwól mi się sobą nacieszyć...


Nie zdążyliśmy..
Ani on dorosnąć, ani ja się nacieszyć...


A dziś w popularnym serialu chory, jedenastoletni Sasza powiedział - jak uda mi się dorosnąć, to zostanę strażakiem, jak wujek Stefan...
Natychmiast pojawiły się łzy, które rozmazały obraz....
- jak dorosnę, to będę  strażakiem mamo... jak wujek Piotrek...

19 komentarzy:

  1. Pozwól mi się sobą nacieszyć....Tylko tyle, a zbyt wiele."Już? Tak prędko? Co to było?Coś strwonione? Pierzchło skrycie?Czy się młodość swą przeżyło?Ach, więc to już było... życie? "jak się z tym pogodzić?!?

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne wspomnienie! jaka szkoda, że nie doczekał tej dorosłości...

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba miałaś rację. Dorastanie niektórych przerasta... taka mnie naszła dziś refleksja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Całe życie niby tak dużo czasu, a tylko chwila, zbyt krótka chwila...

    OdpowiedzUsuń
  5. ...cieszmy sie każdym dniem,każdą chwilą bo jutro już może nie być nic...dzieki Tobie bardziej zwracam na to uwagę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Najdłuższą podróż przebyłem przez czas,a tam dostrzegłem że nie ma już nas.Ani nadziei ani miłości, a tylko ciszai chwila nicości.Obraz ten w sercu zapamiętany,wykuty, wyryty i skamieniały.Na zawsze po zawsze, gdzieś w cichej dolinietam gdzie już miłość nasza nie płynie.Smutek tam został i wiele cierpienia.Ostatnią chwilą jest chwila wspomnienia.Najdłuższą podróż przebyłem przez czas,a tam ze łzami… nie ma już nas.....z internetu

    OdpowiedzUsuń
  7. Przytualm mocno jak zawsze...:* a przy slowach Saszy sama mialam lzy w oczach...jestem z Tobą i wspieram myslami :*[zakochana-kobietka]

    OdpowiedzUsuń
  8. Świat skojarzeń - świat bólu. Niby tak krótko a tyle szczęścia i miłości. Miłości, która będzie w nas do ostatniej chwili naszego życia. I tylko w sercu wielki żal ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie pełno takich chwil, momentów, ułamków sekund, z pozoru zupełnie niewinnych i neutralnych, które dla Ciebie są pełne magii, wspomnień, bólu i łez.i tylko ktoś stojący z boku może się zastanawiać - ale o co tu chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiem co napisać...to jest jeden z tych postów, które nie wymagają komentarza

    OdpowiedzUsuń
  11. Smutno mi się zrobiło. Jak w każdej trudnej sytuacji, którą zdominowała rozpacz i bezradność.....

    OdpowiedzUsuń
  12. ~mama Marcina B.19l.27 stycznia 2011 09:24:00 CET

    Nasze plany i mażenia los niweczy raz po raz....przytulam Cię Agatko..

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem i wiesz, siedzę i myślę i totalna pustka w głowie... Marzenia, plany, to wszystko takie ulotne, takie kruche... Zostają wspomnienia, najwspanialsza rzecz, bo tego nikt nam nie odbierze...Przytulam...

    OdpowiedzUsuń
  14. nie potrafię Ci nic pocieszającego napisać bo wiem że i tak nic Cię nie rozweseli ....ale wiedz że tu jestem, że myślę o Was i tak bardzo mi Cię żal..... przytulam....

    OdpowiedzUsuń
  15. Dotknęła mnie kolejna śmierć ..... nie umiem nawet określić bliska czy daleka.......ale dotknęła namacalnie.......i tak sobie myślę że jak ktoś cierpi,choruje,walczy to jak umrze jego bliskim jest się łatwiej z tym faktem pogodzić .....bo juz go nie boli,nie cierpi........ale jakżeż cierpią Ci najbliżsi którym los dosłownie zdmuchnął w ciągu chwili kogos najbliższego ????Boże to jest nie wyobrażalne cierpienie........

    OdpowiedzUsuń
  16. margerytka_1987@op.pl27 stycznia 2011 22:40:00 CET

    Przytulam mocno...Nikkka87

    OdpowiedzUsuń
  17. ja nie wierze w Boga... ale moze gdzies tam dorasta... bo w naszych sercach na zawsze pozostanie dzieckiem.... tego jestem pewna...Przytulam Cie:******

    OdpowiedzUsuń
  18. I cóż można powiedzieć... Przytulam kochana.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile człowiek ma w sobie łez?

    OdpowiedzUsuń