Nowy Rok i Nowy Rok

Właśnie zaczął się rok 2007. Kilka minut po północy, trzymając się za ręce wjechaliśmy windą na 10 piętro. Ja i mój syn. Napiliśmy się szampana z jednego kieliszka i przytuleni do siebie, patrzyliśmy na rozświetlone fajerwerkami miasto. A widać było daleko..
Życzyliśmy sobie, żeby to był piękny, szczęśliwy rok..
Mieliśmy plany, marzenia, postanowienia i nie wiedzieliśmy, że Pan Bóg już z tych marzeń śmieje się w kułak.
Wierzyliśmy...

Właśnie zaczął się rok 2011. I też lampką szampana stałam w oknie. Ale już sama. I na dużo niższym poziomie. Na tym poziomie, gdzie dachy innych domów przesłaniają widok i gdzie nie wierzy się już w nic...

23 komentarze:

  1. szczęścia w Nowym Roku Ci życzę i zdrowia zdrowia i jeszcze raz zdrowia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Spełnienia najskrytszych marzeń... tych z głębi serca ;-) zołza63

    OdpowiedzUsuń
  3. ~mama Marcina B.19l.1 stycznia 2011 17:31:00 CET

    ......w nic .........

    OdpowiedzUsuń
  4. Agato...wewnętrznego spokoju i tego co tylko można....

    OdpowiedzUsuń
  5. Agato, Twoje kilka słów rani moje serce tak, jak potok lecących sopli.Tak bardzo mi Ciebie żal, ale co to zmienia?Jestem z Tobą, z Arturem,z Rafałem

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze mocno przytulam, a na Nowy Rok zycze duzo Spokoju, Wiary Nadziei i Miłości ;*[zakochana-kobietka]

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Przytulam

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobno nowy rok to najlepszy cza, by "wcisnąć reset" i zacząć jeszcze raz, od nowa. To piekielnie trudne, może się okazać niemożliwe, ponad Twoje siły i bez sensu, ale musisz spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  9. trudno nie wierzyć w nic Lorely.Zapyta Bógw swym niebieco dałem muod siebiewierzyłem ikochałemi byłem tym kim chciał bym byłi żyłem jak chciał bym żyłi byłem kim miałem byćodpowiem muod siebieże spłacę długtym lepiejtym bardziej bowiedziałemco znaczy że nadziei brakowało mii kilku chwilkilku dobrych chwilmoże powieto niepotrzebne słowatrudno nie wierzyć w nic zapyta Bógw swym niebiejak spłacę długja nie wiemwierzyłem ikochałemi byłem tym kim chciał bym byłtrudno nie wierzyć w nic Teks piosenki zespołu Raz Dwa Trzy.Dziękuję za życzenia u mnie. Trzymaj się!!

    OdpowiedzUsuń
  10. czuję dokładnie to samo,życzenia drażnią, ranią, nic już nie jest jak 7 lat temu pozdrawiam... Ewa

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet z rynsztoka widac gwiazdy, trzeba tylko mieć siłę podnieśc głowę. Zycze Ci tej siły..

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiary życzę, droga Agatko. I sił do życia, długiego jeszcze i dobrego :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Mimo wszystko trzeba wierzyć... bo miałaś szczęście... i choć trwało tak krótko to nic nie zmienia tego faktu, że dostałaś dar... Teraz też twój drugi syn jest twoim szczęściem... Niektórzy nigdy takiego szczęścia nie dostają...

    OdpowiedzUsuń
  14. "Po żywych widać, jak bardzo śmierć bywa ślepa." Bardzo Ci współczuję..

    OdpowiedzUsuń
  15. laurafaustyna@onet.pl4 stycznia 2011 02:59:00 CET

    Siły...!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdrowia, sily i wytrwalosci!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobry wieczór,Czytałam wczoraj Pani blog, począwszy od tego właśnie wpisu. Parokrotnie odchodziłam od monitora zapłakana.Nie byłam wczoraj w stanie nic napisać. Musiałam przemyśleć i przeżyć. Zasypiałam z Pani historią, budziłam się z nią rano i noszę ją cały dzień.Dzisiaj chcę napisać, że bardzo trzymam za Panią kciuki i ogromnie podziwiam!Pozdrawiam,Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie.. ON się nie śmiał...... jak już to śmiał się ten rogaty, bo to on rządzi tu tym marnym światem :((( życzę Ci roku zdrowego, bo szczęśliwego pewnie już nigdy nie będzie dla Twego poranionego serca, prawda??? przytulam....

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze w coś wierzymy. To wiara czyni cuda.Życzę Ci tej wiary...

    OdpowiedzUsuń
  20. proszę, niech Pani nie zamyka się w bólu, niech Pani tego nie robi to droga donikąd a Pani potrzeba siły, siły do walki z chorobą, siły do życia, moja droga otwórz swoje serce i swoją głowę na sprawy przyszłe, pielęgnuj te przeszłe najdroższe wspomnienia, ale żyj, pewnie nigdy nie będzie wspaniale ale może zycie mniej będzie bolało, proszę spróbować, przecież ma Pani kogoś kto Panią poprowadzi do tego nowego życia, uśmiechniętego przez łzy ale lepszego.Uśmiecham się do Pani z całą mocą zyczliwości

    OdpowiedzUsuń
  21. nie życzę szczęśliwego bo jak tu życzyć ?, nie życzę radosnego bo jak tu się śmiać ? Życzę spokoju i siły na kolejny rok walki, wspomnień, tęsknoty, żalu i braku zrozumienia... Życzę chwil oddechu i choć krótkich chwil szczerego, nieudawanego uśmiechu.pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń