Chciałam dobrze, wyszło jak zwykle..

" Świetnie odgrywał swą rolę, siedział prosto, chwytał się rozpaczliwie trzonków sztućców, nie dawał się zbić z tropu, odpowiadał na żarty i przytyki, wzruszał ramionami, gdy było to konieczne, wyrażał opinie, śmiał się nawet i to w dobrych momentach,a pomimo to rozpadał się, kruszył i pękał bezszelestnie.
Patrzył jak palce zaciskają się na szklance i stopniowo bieleją.
Zgnieść ją, utoczyć nieco krwi i odejść od stołu. "

Znów w cudzych słowach odnajduję własne emocje.
Starałam się.

Bez sensu.

18 komentarzy:

  1. tak bardzo mi przykro....

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie każdy z nas, kiedyś, w trudnych życiowych sytuacjach, usiłował kreować własny wizerunek dla potrzeb ogółu. Taki mały teatr. Z jednym aktorem. Ale czasem trudno odegrać zadaną sobie role. Po prostu. Niemniej jednak uważam, że wszystko ma sens.....Pozdrawiam Agatko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Starałam się. Bez sensu.Dokładnie tak.

    OdpowiedzUsuń
  4. I coraz trudniej grać tą rolę.........

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężko robić coś wbrew sobie.

    OdpowiedzUsuń
  6. ~Iskierka* www.pamietnik-rozy.blog.onet.pl29 grudnia 2010 11:17:00 CET

    Nic nie jest tak trudne...

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam dobrze............ Lorely odpowiedz sobie na pytanie>> dla kogo ja chciałam to dobrze ?<Dla innych zgromadzonych przy stole czy dla siebie??Wszystko co robisz rób z myślą o sobie o swoim komforcie ................

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój ból jest ogromny... przytulam, ściskam, i współczuję Ci....tak bardzo Ci współczuję.....

    OdpowiedzUsuń
  9. Z pewnością byłaś bardzo dzielna!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przykro, tak strasznie przykrojednak mam nadzieję, że kiedyś ból będzie szedł obok, jak wierny towarzysz, a nie stawał na drodze i nokautował...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie sposób zrozumieć i ukoić Twojego bólu... Przytulam

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj, w nadchodzącym roku życzę zdrowia i spokoju...jesteś wspaniałą kobietą. Pozdrawiam bardzo serdecznie. Majka

    OdpowiedzUsuń
  13. Stoi Stary Rok na proguwyrażnie zmęczonyz bagażem pełnym życzeńtych zawiedzionych i spełnionychZostała mu chwila miewielkaby przerzucić do kuferkaprezenty-życzeniawszystkich pragnień i marzeń spełnieniażeby Nowy Roczekrozniósł te prezentybez balastu życzeńtych nie osiągniętych

    OdpowiedzUsuń
  14. Tobie też kochana życzę, aby ten rok był lepszy :) Buziaki...

    OdpowiedzUsuń