Wiadome i niewiadome

Pierwsza runda..
Już wiem , że w tej walce nie ma zasad. Nie ma remisów. Jest za to bardzo wysoka stawka.
Chwila oddechu w narożniku.  Łyk zimnej wody. Na pozór bezpiecznie.
Czekanie na gong..


Już wiem, że jestem o tyle rzadkim przypadkiem, o ile rzadko ten skurwiel (przepraszam, ale jak niby mam to nazwać?? ) przyczepia się do tętnicy biodrowej nadgryzając przy okazji moczowód.
Już wiem, że operacja, którą będę miała za kilka dni nie będzie ostatnią, zakładając oczywiście że przeżyję pierwszą. Ale jestem silna, więc istnieje spore ryzyko, że jednak przeżyję.
Wiem, że na razie nikt tak naprawdę nie ma na mnie pomysłu..

Nie wiem, kto trzyma ręcznik w moim narożniku...

29 komentarzy:

  1. Ręcznik trzyma sam Anioł Stróż. On istnieje, pomimo wszystkich złych rzeczy, jakie Cię spotykają. Istnieje, naprawdę! Aktualnie mam wrażenie, że mój Stróż poleciał do Ciebie... ja mam doła, a Ty teraz bardziej Go potrzebujesz :)Uszy do góry!

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę trzymała mocno kciuki żeby wszystko było dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  3. Agato, cóż powiedzieć, powtórzę kolejny raz: Jestem z Tobą....modlę się.....

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejszy Sędzia trzyma ręcznik. I myślę, że chce, abyś wygrała. A ja o to będe Go także prosić. Agatako, Ty naprawdę jesteś silną kobietą, poradzisz. Czemuś ten scenariusz przecież służy.....

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem,co Ci napisać...? Myślami jestem z Tobą i mocno zaciskam kciuki.Żebyś wyzdrowiała :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki i bede myslami przy Pani. Wierze, ze wszystko sie uda. Wierze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wierzę w boga więc wybacz, ale wierzę w ludzi. Dasz radę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś silną kobietą. Dasz radę. A ręcznik trzymają wszyscy Ci, którym nie jesteś obojętna. Pozdrawiam i trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  9. ~mama Marcina B 19 l.11 sierpnia 2010 22:31:00 CEST

    .....Ale jestem silna....... bardzo mi się podoba ten fragment...:0)

    OdpowiedzUsuń
  10. będę trzymać kciuki 19/08 :)damy radę, MUSIMY.buziaki,

    OdpowiedzUsuń
  11. ...stoje w pierwszym rzędzie i z niepokojem czekam na tę walke...wierzę że wygrasz...

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki. Fragment z Kubusia Puchatka bardzo prawdziwy - Kiedy się kogoś kocha, to ten drugi ktoś nigdy nie znika...

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli jesteś z "drużyny Feliksa Stamma" ... a mam wrażenie, że tak to dasz radę pokonać gada. Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  14. ..... posiedzę tu sobie i na Ciebie poczekam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Recznik trzyma ten Najważniejszy... Nasz los i tak zależny tylko od Niego, co ma być to będzie. My jako najbardziej zainteresowani dowiadujemy się na końcu co Nam zapisane... Z modlitwą i wielką wiarą i nadzieją ... Na tyle, na ile to możłiwe trzymaj się dzielnie i walcz kochana, walcz...

    OdpowiedzUsuń
  16. BĘDE SIĘ MODLIŁA ZA TO ABY PANI ZWYCIĘŻYŁA.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście ze przezyjesz :) wszystko się dobrze ulozy :) trzymam kciuki :*[zakochana-kobietka]

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzymam kciuki i modlę się. Powodzenia, masz dla kogo żyć.

    OdpowiedzUsuń
  19. trzymam kciuki, ale przeciez na pewno będzie wszystk ok., Ty dla nas tez masz się trzymać.Dzięki Tobie my mamy siłę

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytając Twój blog, najtrudniej pojąć paradoks, że cokolwiek się nie stanie, będziesz i przegrana i wygrana - jeśli wyzdrowiejesz, wygrasz życie ze starszym Synem, przegrasz spotkanie z Młodszym... Jeśli nie wyzdrowiejesz... odwrotnie. Popieprzone to strasznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. postaraj się myśleć pozytywnie,jestem z tobą.walcz!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo współczuję, i Tobie że życie nic a nic Cię nie oszczędza i Starszemu, biedny stracił braciszka a teraz zapewne boi się jak diabli że może stracić mamę ..... :(((( żal mi Go, biedny chłopak tyle w życiu już przeszedł :((( trzymaj się będę się modlić za Was żeby było dobrze..........ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Te wszystkie damy radę będzie ok.., to musi być strasznie irytujące..krzyczę gdzieś tam do góry przeginasz Boże!! daj już Jej święty spokój!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ręcznik trzyma Sprawiedliwy Sędzia i Twój Anioł Stróż.Odpowiadam,choć wiem,że było to pytanie retoryczne.Przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  25. POMYŚLCIE O LORELY CIEPŁO, proszę... już jest w szpitalu...jutro operacja...

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie ważny jest ten który stoi w narożniku lecz ten,który odlicza...więc uzbrój się w "anielską"cierpliwość i zacznij liczyć...........nie mamy pojęcia jak wiele jest liczb nam nieznanych.POZNAJ JE PROSZĘ....

    OdpowiedzUsuń
  27. już jest w szpitalu... Trzymam kciuki i mocno wierzę, że będzie dobrze! No bo ile złego do cholery może przydarzyć się jednej osobie? Z tej bezsilności człowiek jest wściekły, sama nie wiem na co na kogo! Na ślepy los? Mocno trzymam kciuki! Musi być w końcu dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  28. cytat mi sie podoba z lewej strony dziwne ,ale jakies 2 dni temu tez przegladałam cytaty z KUbusia ,a kto trzyma recznik ..przeciez wiesz LOrely[tak pisze "znam CIe" czytam ..ale nie komentuje:)] co ma byc to bedzie ...

    OdpowiedzUsuń