Ten Dzień

"Jesteś tak daleko.... Już nawet nie wiem - jak...
 Już nie wiem w co ubrać słów tych sens
 Wysyłam Światełko.... Ono  ci szepnie w uszko -
            Artuniu....  Kocham Cię"


                       

Jak co roku, w drugą niedzielę grudnia, wieczorem, stanę na dziedzińcu kaplicy, w grupie ludzi z tak samo smutnymi oczami.. żeby wszystkim dzieciom po drugiej stronie czasu wysłać znak, że pamiętamy....

Niech Mikołaj, który teraz krąży po świecie zaniesie Ci ode mnie podarunek zaklęty w tym płomyku.. moją miłość..
                           

17 komentarzy:

  1. Myślami będę z Wami......

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też zapalę światełko- dla mojego synka, Twojego i wszystkich innych dzieci

    OdpowiedzUsuń
  3. Zyczę Ci byś poczuła Jego obecność, ściskam z całego serca

    OdpowiedzUsuń
  4. ~http://niewidzialny1984.blog.onet.pl/13 grudnia 2009 19:40:00 CET

    niech tylko nie zginie co piękne w Tobie nadal jest.....

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam, nie wiedzialam... przytulam mocno...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla Twojego Syncia [*] i dla mojego... [*]

    OdpowiedzUsuń
  7. I dziękuję Ci za informację o tym dniu, nie wiedziałam, że istnieje...

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla Naszych Chłopców (*) byli, są i będą w naszych myślach i w naszych sercach...już na zawsze...

    OdpowiedzUsuń
  9. ...ściskam,przytulam....po prostu płaczę i pamietam....

    OdpowiedzUsuń
  10. [*] dla Arturka ode mnie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Arturku....Ode mnie też było światełko...i modlitwy....Lorely, jestem z Wami, jak każdego dnia....

    OdpowiedzUsuń
  12. ~mama Marcina B 19l14 grudnia 2009 11:57:00 CET

    By ich światło mogło wiecznie trwać....<*><*>

    OdpowiedzUsuń
  13. to młode u nas świeto, ale z roku na rok coraz więcej miast sie w nie angażuje.. tu jest więcej na ten temat - http://www.plomykdonieba.pl/ , zajrzyj za rok.. w grudniu...

    OdpowiedzUsuń